Skip to content
  • O Instytucie
    • Twórcy Instytutu
    • Współpracownicy
    • Doradcy
    • Partnerzy
  • Wydarzenia
    • Aktualności
    • Cykliczne Wydarzenia
  • Uważność
    • Mindfulness – definicja i próba określenia
    • Mindfulness – rejony zastosowania (na co/kiedy pomaga?)
    • Mindfulness – badania naukowe
    • Mindfulness – dla kogo?
    • Mindfulness – jak to się robi?
    • Mindfulness w Instytucie
    • Mindfulness – ważne osoby
    • Mindfulness i compassion
    • Compassion (Współczucie)
    • Buddyzm i psychologia
  • Szkoła uważnosci
    • Psychoterapia On-line (Skype)
  • Uważność dla Firm
    • Oferta Treningu Uważności (Mindfulness) dla Firm
  • Współczucie
  • FAQ
  • Zasoby
  • Kontakt
    • RODO

Podejście Kontemplacyjne w Edukacji (edukowaniu)

  1. Home
  2. Cykliczne
  3. Podejście Kontemplacyjne w Edukacji (edukowaniu)
  • Posted on 31 grudnia 2020
  • By Admin
  • In Cykliczne
FacebookTwitterLinkedIn
Procesy Medytacyjne, efekty pozytywne i negatywne, wskazania i przeciwwskazania
Previous
Podejście Współczucia w pracy z Pacjentem Somatycznym - wykład i warsztat
Next
Admin

Recommended Posts

Podejście Współczucia w pracy z Pacjentem Somatycznym – wykład i warsztat
Procesy Medytacyjne, efekty pozytywne i negatywne, wskazania i przeciwwskazania
Facebook

© 2019 The Mind Institute Wszelkie prawa zastrzeżone

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności